بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در خردادماه رقم زد؛

رشد ۱۱ درصدی بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "ونفت" 

رشد ۱۱ درصدی بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های
ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های بورسی "ونفت" برابر با ۲۸۵ میلیارد تومان به ثبت رسیده و بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های بورسی آن نیز با ۵ درصد رشد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشت به سطح ۱۹۹ میلیارد تومانی رسیده است.
کد خبر : ۲۸۲۶۳۵
نویسنده :
علی وکیلی مقدم


به گزارش بورس‌نیوز؛ شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت با سرمایه ثبت شده ۵۰۰ میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری خود از رشد ۱۱ درصدی بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های بورسی خود خبر داده است.

رشد ۱۱ درصدی بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های

"ونفت" در این ماه موفق به ثبت بهای تمام شده سرمایه‌گذای‌های خود به مبلغ ۶۹۷ میلیارد تومان شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشت رشدی ۱۱ درصدی را محقق ساخته است. 
گفتنی است ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های بورسی آن برابر با ۲۸۵ میلیارد تومان به ثبت رسیده و بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های بورسی "ونفت" نیز با ۵ درصد رشد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشت به سطح ۱۹۹ میلیارد تومانی رسیده است.

رشد ۱۱ درصدی بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های

عمده محل سرمایه‌گذاری‌های "ونفت" در حوزه «خدمات فنی و مهندسی» به بهای تمام شده سرمایه‌گذاری ۳۲۸ میلیارد تومان بوده که سهمی ۴۷ درصدی از مجموع سرمایه‌گذاری‌های آن را شامل شده است.
گفتنی است عمده محل سرمایه‌گذاری‌های "ونفت" نزد شرکت‌های غیربورسی بوده که این شرکت در ۲۰ شرکت غیربورسی اقدام به سرمایه‌گذاری ۴۹۸ میلیارد تومانی کرده است. 
پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر